85 Yıldır muzafferiz, sonsuza dek de öyle kalacağız.
Category Archives: severim paylasirim
Zafer Bayramımız Kutlu Olsun
85 Yıldır muzafferiz, sonsuza dek de öyle kalacağız.
Filed under severim paylasirim
IpekAG sirkte… Zebra sevdim
Buranın meydanına sirk geldi.
Ben de derhal loca bileti aldım ve dün gece ailece sirke gittik.
6 aylık oğlum gözleri faltaşı gibi ayrilmis olarak izledi.
4 yasindaki kizim icin cok renkli bir maceraydi, palyacolara bayildi.
Ozellikle zamane palyacolari cok iyi bence. Oyle kabarik peruklu,yuzu boya icinde palyacolar cocuklari guldurmekten ziyade korkutuyorlar.
Seref locasinda oturmak cok guzeldi.
Zebra terbiyecisi elinde bir ekmekle geldi, seyircilerden isteyenler zebralari elleriyle besleyip oksadilar. En basta ben!
Hic, bir fili somun ekmek yerken gormemistim.
Yavru aslani kucagimiza alip fotograf bile cektirdik.
Isten cocuklar gosteri baslamadan evvel midillilere binip alanda tur attilar.
Butun gosteri bir harikaydi, ay sonuna kadar buralarda kalacaklarmis. Yolu dusene tavsiye ederim…
Darix Togni sirki.
Filed under gezen güzel olur, severim paylasirim
galadaydim….
Otostopcunun Galaksi Rehberini izledim
31/08 Pazar gecesi Kozyatagi CineBonus’ta, acikhava sinemasinda, sezlonglara uzanarak ne zamandir bekledigim filmi, yildizlarin altinda izledik.

“For Douglas” yazisi ona bir selam yollama hisleri ile doldurdu icimi.
Film olarak enteresan, kitabi, hatta seriyi okumayanlara ne ifade eder bilmem.
Rehber dusundugumden daha degisik. Sozlu anlatimi animasyonla destekliyor. “Don’t Panic” yazisi iyi olmus. Simgesi de super.

Bir de Slart tam dusundugum gibi bir adam cikti. Zaphod icin ne ben bir sey diyeyim ne siz sorun.. :)
Ancak Marvin benim kafamda bir androiddi. Hatta hep Star Wars’in R2D2 olmayan o uzun sari robotu gelir hep aklima Marvin’i okurken. Bu cok Tiny Toon bir Marvin olmus
Yillar sonra bir defa daha bir ilk gosterime katilmaktan ayri bir keyif aldim.
Romantikti ortam, ama kime bahsetsem “aaa orasi cok pahali” dedi.
DEGIL ISTE. pahali gormemissiniz siz.
nice zamandan sonra, favori kitabimin filmini izlemek cok ozel bir duyguydu.
Filed under ben yazdım, filmler, severim paylasirim
